Design showroomů: Jak navrhnout prostor, který prodává

Jak navrhnout showroom? Proč je design showroomu důležitý? Obchod, který děláte v showroomu, nezávisí pouze na vašem prodeji a produktech. Velmi záleží na jeho atmosféře a designu. Budování showroomu by se nikdy nemělo uspěchat, protože každý takový prostor je unikátní a je třeba se postarat o to, aby poskytl skvělý zážitek a zákazníci se zde cítili příjemně. Než se do budování pustíte, představíme vám nejdůležitější aspekty, které byste měli vzít v potaz.

Design showroomů: Jak navrhnout prostor, který prodává

Navrhněte showroom, abyste přilákali zákazníky

Poutavé vývěsní štíty, zajímavé struktury a atraktivní vystavení produktů jsou nejlepší metodiky používané k přilákání zákazníků v showroomu. Základní filozofií interiérového designu showroomu je přitáhnout člověka do centra pozornosti a pozvat ho.

Dbejte na jednoduchost

Nepořádek v designu nikdy nikde nefunguje. Ale když navrhujete showroom, musíte dbát na čistý design. Lidská mysl má problém soustředit se na více věcí najednou. Proto musíte při navrhování showroomu poskytnout jasnou mapu a zaměřit se na lidskou mysl. Obvyklé hromadění nadměrného množství produktů, vedené filozofií ukázat jim množství rozmanitosti, kterou máte, by se mohlo skutečně obrátit proti vám. Raději to dělejte jednoduše a ve výkladu ukažte jen pár vybraných nejlepších kousků.

Udržujte svou estetiku v souladu s vaší značkou

Od barvy vnitřních povrchů po osvětlení, závěsy, nábytek a nátěry stěn – vše musí být v souladu s hodnotou vaší značky. Do tématu musíte vnést konzistenci, která splyne s vaší celkovou značkou. I vůně showroomu se musí vybírat docela promyšleně. Vůně čokolády v showroomu nábytku by prostě nefungovala. Vůně dřeva nebo dokonce lesa ale zajisté ano. Rozhodněte o každém prvku tak, abyste měli na paměti svůj produkt. Ujistěte se, že vaše značka je jemně, ale silně zastoupena. Skvělým nápadem může být použití loga vaší společnosti jako ústředního prvku v honosném prostoru.

Navrhněte showroom na propagaci produktu

Při navrhování showroomu mějte na paměti produkt. Nemá smysl navrhovat vynikající showroom, jehož interiéry kradou veškerou pozornost samotnému produktu. Interiéry showroomů je třeba naplánovat tak, aby zvýraznily produkt. Naplánujte si, kde a jak můžete propagovat různé aspekty svých produktů, a využijte k tomu umění interiérového designu.

Navrhnout showroom není nic snadného, protože musíte vzít v potaz mnoho věcí. Důležitá je třeba i cesta, tedy trasa, která vede showroomem. Udělaná by měla být tak, aby zákazníky provedla kolem nejdůležitějších produktů. Pokud s budováním showroomu nemáte zkušenosti, nebo si nejste jistí, jestli bude mít vaše řešení úspěch, vždy se vyplatí obrátit na profesionály. Rádi vám s budováním showroomu pomůžeme, abychom vám ulehčili práci a zajistili, abyste měli z těchto prostorů maximální prospěch.

Jak navrhnout prostor, který prodává